• Excersise strengthens the body

Przydatne informacje



KONTAKT




ZAPRZYJAŹNIONA STRONA



ep-baner1_321_161.png



Księga gości ( 353 )

Wpis dodał Michał
Michał
Wszystko sprawnie i super szybko. Dam znac za jakis czas jak dziala bo wyglada ok. Pozdrawiam
17-08-2018
Wpis dodał łukasz
łukasz
bardzo dobry kontakt mailowy, realizacja zamówień błyskawiczna polecam ;)
15-08-2018
Wpis dodał Patryk
Patryk
Witam napisałem na GG, mam pisać drogą mailową czy jeszcze poczekać? Pozdrawiam
13-08-2018

We współczesnym świecie jest duży nacisk na to by wyglądać zdrowo i pięknie. Dla większości oznacza to być szczupłym i wysportowanym.  W związku z  tym rzesze ludzi próbuje zrzucić wagę.  Aczkolwiek należy wspomnieć , że są również tacy, którzy próbują masę zdobyć. Zazwyczaj są to ludzie, którzy mają bardzo szybki metabolizm, który w tym przypadku jest problemem w dążeniu do idealnej sylwetki.

Cóż to za problem? Każdy spotkany na ulicy człowiek powie, że przytyć jest bardzo łatwo. Wystarczy przecież jeść dużo wysokokalorycznych, niezdrowych potraw typu pizza czy hamburgery lub słodyczy i się nie ruszać. Należy zaznaczyć jednak, że w ten sposób można dorobić się wzrostu wagi w postaci niezdrowego i nieestetycznego  tłuszczu, który najczęściej osiada na brzuchu.

Wszyscy Ci, którzy chcą  zdrowo przybyć na wadze wiedzą, że to wcale nie jest takie proste jak się wszystkim wydaje. Jednym z elementów prawidłowego nabierania masy jest dobra suplementacja.  Na rynku suplementów pojawiły się tabletki na masę które są idealne dla ludzi, w szczególności dla kobiet, którzy w zdrowy i kontrolowany sposób chcą przybyć na wadze. Dlaczego ?  Oto 5 powodów.

1. Tabletki są wygodniejsze.

Zazwyczaj produkty pomagające zbudować masą są w postaci proszku. Trzeba to zazwyczaj wymieszać z dużą ilością jakiegoś płynu lub mleka. W momencie gdy musisz wypić taki koktajl dwa lub trzy razy dziennie musisz liczyć się z tym, że  masz wzdęty brzuch i jesteś ospały.  Jest to niekomfortowe i nie przyjemne. Dlatego też przyjmowanie tabletek na masę jest wygodniejsze. Łykasz tabletkę, popijasz płynem, czujesz się  dobrze i jesteś w stanie przyjąć inne suplementy diety, które potrzebujesz. Poza tym suplementy w postaci proszku zazwyczaj sprzedawane są w dużych nieporęcznych pudełkach, które trudno jest zabrać ze sobą w podróż. Tabletki natomiast zapakowane są w blistry i zawsze zmieszczą się do najmniejszej nawet walizki.

2. Można je stosować z różnych powodów.

Drugim powodem do stosowania tabletek jest to, że można je dostosować do własnych potrzeb. Nie są one skierowane tylko do kulturystek czy dziewczyn zawodowo uprawiających sport.

Na przykład, jedna kobieta będzie ich używać z powodów zdrowotnych w momencie gdy będzie miała dużą niedowagę i takie będzie zalecenie lekarza. Druga będzie wspomagała się nimi gdy ma szybką przemianę materii i będzie chciała uzupełnić kalorie bez pochłaniania niezliczonej ilości jedzenia.

Tabletki będą również przydane dla kobiet, które uprawiają fitness i biorą udział w konkursach. Powinny one mieć ładną atletyczną sylwetkę, zaokrągloną w odpowiednich miejscach ciała.

3. Można je dostosować do swoich potrzeb.

Istnieje tak wiele rożnych produktów wspomagających przybieranie na wadze, jednakże nie można wymagać od nich prawidłowego działania w momencie gdy za każdym razem bierzemy je w różnych porach dnia. Dlatego tabletki na masę dla kobiet są bardziej skuteczne ponieważ, dokładnie jest określone kiedy i jak należy je brać. Takie informacje pomagają wprowadzić łykanie takich tabletek do codziennej rutyny.  Na przykład istnieją tabletki, które wolno uwalniają swoją zawartość, przez co są idealne do tego by brać je tuż przed snem. A z drugiej strony są też takie, które należy brak zaraz po treningu tak by wzmocnić jego działanie.

4. Najlepsze wspomaganie zdrowego przybywania na wadze.

Jak wcześniej wspominałam, niektóre kobiety potrzebują przytyć z powodów zdrowotnych inne by lepiej wyglądać i lepiej się czuć ze swoim ciałem. Niezależnie od tego jaki jest powód dla którego chcemy nabrać masy należy pamiętać by robić to odpowiedzialnie. W żadnym przypadku nie realizować planu pod tytułem mniej ćwiczyć więcej jeść niezdrowych, pełnych cukru posiłków. Tym sposobem możemy nabawić się jakieś niebezpiecznej chory typu cukrzyca lub miażdżyca.

Dlatego też tabletki dla kobiet  są idealną metodą na zdobycie masy w zdrowy, bezpieczny i kontrolowany sposób bez ryzyka uszczerbku na zdrowiu. Zawierają zdrowy tłuszcz potrzebny naszemu organizmowi. Dodatkowo naładowane są witaminami, minerałami i antyoxydantami, które wspierają nasz układ immunologiczny.

5. Dostosowanie kalorii do indywidualnych potrzeb.

Niektóre z Was drogie Panie w tym momencie zapyta: ok, biorę te tabletki ale ja nie chcę przytyć za szybko bo spowoduje to np. zbyt szybie rozciąganie się mojej skóry i będę miała brzydkie rozstępy. A nie chcę tego mieć? co wtedy?

Odpowiedź jest bardzo prosta. Tabletki są w taki sposób skonstruowane, że możemy zdecydować jaką ilość kalorii dziennie chcemy przyjąć i przez to regulujemy ilość dodatkowych kilogramów. Trzeba przyznać, że to nie jest skomplikowane.

Oczywiście poza braniem tabletek przy budowaniu masy należy pamiętać o zdrowej i pełnowartościowej diecie. Należy jeść węglowodany złożone, które znajdziesz w ryżu, ziemniakach, makaronach, kaszach i pieczywie pełnoziarnistym. pieczywo pełnoziarniste.  Nie unikamy tłuszczu i produktów  takich jak śmietana, żółte sery, tłusty twaróg, masło, oliwa z oliwek i jaja. jajka. bardzo ważne jest  białko, które jest obecne w mleku, w mięsie drobiowy, cielęcym, w białym serze, w rybach, fasoli oraz w soi, Białko jest zużywane przez nasz organizm do budowy mięśni, więc nie może zabraknąć go w twojej diecie. Warzywa i owoce powinny być na talerzu codziennie. Trzeba jeść 5-6 posiłków dziennie w odstępach nie dłuższych niż 4 godziny. I nie zapominać o piciu wody, przynajmniej 1,5 litra dziennie. Jeżeli uważasz, że sama nie dasz rady skomponować sobie odpowiedniej diety skonsultuj się z dietetykiem.

Dieta i branie tabletek na przybranie masy nie pomoże jeżeli nie zaczniemy trenować.  Pobudzenie mięśni do wzrostu  jest w tym przypadku bardzo ważne.  Idealnym sposobem jest ćwiczenie z dużym obciążeniem ale w krótkich seriach. Z badań wynika, że najbardziej efektywne dla rozwoju masy mięśni jest wykonywanie 8-12 powtórzeń serii. Ćwiczenia powinny polegać na przysiadach, wypadach, przyciąganie sztangi do brzucha oraz wyciskaniu hantli. Trzeba też pamiętać, że ważny dla rozwoju mięśni jest okres regeneracji, dlatego też trening na każdą grupę mięśni powinien odbywać się raz w tygodniu. Regeneracja to również sen. Najlepiej jest spać od ośmiu do dziesięciu godzina na dobę. Dopuszczalne minimum to 6 godzin.

W momencie gdy zaczęłam szukać informacji na temat takich tabletek nie byłam ich zwolenniczką. Uważałam, że najlepsze są stare wypróbowane odżywki w proszku. Wiele osób z mojego otoczenia z nich korzysta i są zadowolone z efektów. A skoro coś jest dobre to po co to zmieniać?  Jednak gdy przeszukałam prawie cały internet, poczytałam opinie na różnych forach jestem skłonna spróbować tabletek. Będzie to mój pierwszy raz z suplementami więc oczekuje dobrych efektów.  Przekonała mnie do nich ich prosta forma i wygoda przyjmowania. 

Więc moje drogie Panie, jeżeli chcecie zdrowo, bezpiecznie i głową przybyć na masie proponuję zainteresować się odpowiednią dietą, dobrym planem treningowym i oczywiście zacząć brać tabletki, które wspomogą Was w realizacji tego trudnego zadania. Powodzenia, będę trzymała za Was kciuki i za siebie też.