• Excersise strengthens the body

Przydatne informacje



KONTAKT




ZAPRZYJAŹNIONA STRONA



ep-baner1_321_161.png



Księga gości ( 359 )

Wpis dodał Lukasz
Lukasz
Witam, chciałem opisac swoje doswiadczenie z EP enan,otóż wyglada to tak ze kupilem tescia poniew ...
10-10-2018
Wpis dodał Kamil
Kamil
Wszystko ok
02-10-2018
Wpis dodał Daniel
Daniel
Wszystko szybko i sprawnie. Polecam
31-08-2018

Jajka, a w szczególności białka są bardzo ważnym elementem w diecie pomagającej zbudować masę mięśniową.Są nośnikiem  witaminy B 12, która jest niezbędna w procesie spalania tłuszczu i do zwiększenia napięcia mięśni. Dodatkowo zwierają w sobie wysokiej jakości białko, dziewięć podstawowych aminokwasów, cholinę, dobry tłuszcz oraz witaminę D.  A skoro już wiemy, że białka trzeba jeść to pojawia się pytanie : jak je jeść, a dokładnie jak je przyrządzić by były smaczne. Sprawa nie jest prosta bo przecież białka jajek są całkowicie bezsmakowe.  Przeszukując czeluście internetu znalazłam wiele przepisów, które brzmiały zachęcająco. Najbardziej jednak spodobało mi się danie o nazwie Jajeczne obłoki. Brzmi zachęcająco prawda? 

 

Aby przygotować chmurki potrzebujesz :

  • jedną szklankę płynnego białka,
  • jedną szklankę szpinaku,
  • jedną szklankę, pokrojonej w kostkę, zielonej papryki,
  • jedną szklankę drobno posiekanej cebuli,
  • foremki do pieczenia muffinek,
  • odrobina oliwy.

 

Sposób przyrządzenia

Na początku trzeba nagrzać piekarnik do 190 stopni Celsjusza. Foremki do pieczenia muffinek wysmaruj lub spryskaj oliwą z oliwek. Każdą
z foremek napełnij do połowy białkiem a następnie posyp grubo posiekanymi warzywami. Wstaw do piekarnika i piecz przez 20 minut. Przepis jest bardzo prosty. Przygotowanie takiego posiłku nie powinno zająć Wam więcej niż 35 minut. Jeżeli macie więcej czasu i dzieci w domu to spokojnie możecie takie dania z nimi zrobić. Gwarantuję dobrą zabawę. Wtedy też możecie spróbować dodać inne warzywa tak by były bardziej kolorowe. Dzięki takiej zabawie jest możliwość nauczenia dzieci zdrowego żywienia.

 W wersji ze składnikami podanymi wyżej każdy  obłoczek to tylko 64 kalorie. Tłuszczu nie zawiera wcale, a węglowodany i białko tylko po 8 g.

Danie idealnie nadaje się na śniadanie dla ludzi małych i dużych. Można je też spokojnie zabrać jako drugie śniadanie do pracy zamiast powszechnie spożywanych płatków owsianych. Jest to też dobra propozycja na smaczny podwieczorek. Wypróbowane, sprawdzone. Polecam. Smacznego.