• Excersise strengthens the body

Przydatne informacje



KONTAKT




ZAPRZYJAŹNIONA STRONA



ep-baner1_321_161.png



Księga gości ( 417 )

Wpis dodał Michał
Michał
jestem regularnym klientem i jestem bardzo zadowolony z jakości środków oraz kontaktu i czasu wys ...
07-06-2019
Wpis dodał Grzesiek
Grzesiek
Dzięki za to, co robicie. Przetestowane test, hcg, provi, aromasin, kaber i wszystko działa jak na ...
04-06-2019
Wpis dodał Mix
Mix
Super sklep. Polecam sprawdzone produkty a nie fejk. Działają na.100%
03-06-2019

Jeżeli Twoje poranki są zabiegane i pełne pośpiechu ten przepis jest idealny dla Ciebie. Zmieszaj ze sobą składniki i pozostaw na noc w lodówce. Płatki w nocy napęcznieją i stworzą 'nocną owsiankę'. Mieszanka płatków owsianych, mleka, truskawek i jagód skutecznie wybudzi Cię z porannego rozespania. Ponadto to proste danie jest źródłem cennych składników odżywczych. Płatki owsiane dostarczą nam porcji złożonych węglowodanów, owoce witamin, jogurt grecki żywych kultur bakterii, a odżywka białkowa protein. Największą zaletą tego śniadania jest jego proste i szybkie przygotowanie, które nie wymaga większej filozofii. Truskawki i jagody można zastąpić innymi owocami sezonowymi, na przykład: wydrylowanymi wiśniami czy czereśniami, borówkami a nawet porzeczkami. Jednak owsianka najlepiej smakuje właśnie ze świeżymi truskawkami i jagodami, które nadają jej pysznego, letniego smaku. Jeśli masz więc ochotę na trochę słodkiej śniadaniowej rozpusty, która jednocześnie będzie zdrowym i niskokalorycznym posiłkiem, to danie nadaje się dla Ciebie idealnie. 

Składniki

jedna szklanka mleka o niskiej zawartości tłuszczu (1%)

jedna szklanka surowych płatków owsianych

jedna i jedna trzecia szklanki gęstego jogurtu greckiego

jedna szklanka truskawek

jedna szklanka jagód

szczypta cynamonu

miarka odżywki białkowej (Grenade Hydra 6)

Przygotowanie

1. Zalej płatki owsiane mlekiem i dodaj szczyptę cynamonu. Mieszankę schowaj na noc do lodówki.

2. Rano umyj truskawki i jagody. Pokrój truskawki na ćwiartki. Pół szklanki truskawek dodaj do powstałej w nocy mieszanki. Następnie wymieszaj odżywkę białkową z jogurtem greckim i dodaj do owsianki.

3. Na wierzchu powstałej owsianki ułóż pozostałe truskawki i jagody. 

Czas i trudność przygotowania

Zrealizowanie tego przepisu wymaga pozostawienia składników na noc w lodówce. Jeśli będziemy o tym pamiętać to samo przygotowanie składników rano zajmie nam nie więcej niż kwadrans. To pożywne śniadanie jest proste w wykonaniu i nie wymaga specjalnych zdolności kulinarnych.