• Excersise strengthens the body

Przydatne informacje



KONTAKT




ZAPRZYJAŹNIONA STRONA



ep-baner1_321_161.png



Księga gości ( 353 )

Wpis dodał Michał
Michał
Wszystko sprawnie i super szybko. Dam znac za jakis czas jak dziala bo wyglada ok. Pozdrawiam
17-08-2018
Wpis dodał łukasz
łukasz
bardzo dobry kontakt mailowy, realizacja zamówień błyskawiczna polecam ;)
15-08-2018
Wpis dodał Patryk
Patryk
Witam napisałem na GG, mam pisać drogą mailową czy jeszcze poczekać? Pozdrawiam
13-08-2018

1. Składniki

Trufle proteinowe o smaku pomarańczy czy wanilii to doskonałe przekąski oraz pomysły na drugie śniadanie, czy podwieczorek. Duża zawartość korzystnych składników i znakomity smak jeszcze bardziej zachęcają do wykonania takiego deseru. Możemy je zjeść zaraz po przygotowaniu lub zrobić kilka więcej i zabrać je ze sobą np. do pracy czy na trening. Oto lista składników, których będziemy potrzebowali do ich przygotowania: 1/4 szklanki płatków owsianych, 1/4 szklanki białka np. waniliowego w proszku, 1/8 szklanki syropu z agawy, 1/3 szklanki mielonych migdałów, 1 łyżka mleka migdałowego, 1 łyżeczka startej skórki pomarańczowej.

2. Przygotowanie

Przygotowanie trufli rozpoczynamy od połączenia wszystkie składników. Kolejność nie ma znaczenia, choć najlepiej i najwygodniej jest przełożyć wszystkie składniki suche do miski, a następnie dodać do nich wszystkie składniki płynne jak mleko czy syrop. Mieszankę wyrabiamy tak długo, aż połączy się w jednolitą konsystencję. Jeśli ciasto jest zbyt suche, należy dodać odrobinę mleka migdałowego. Gdy ciasto jest zbyt luźne, możemy użyć białka w proszku lub zmielonych migdałów.

Tak uformowaną masę dzielimy na 10 porcji. Z nich formujemy 10 kulek i odkładamy do lodówki. Minimalny czas chłodzenia się to ok. 2-3 godzin, ale najlepiej jest je trzymać w niskiej temperaturze przez całą noc. Jeśli lubimy czekoladę lub truskawki, zamiast białka waniliowego możemy użyć innego smaku. W trakcie mieszania składników można dodać wtedy np. kakao lub startą gorzką czekoladę i otrzymamy zupełnie inny smak trufli.

3. Czas i trudność przygotowania

Aby przygotować taki deser, nie trzeba być kucharzem. Z tym zadaniem poradzą sobie wszystkie osoby, a łatwość w przyrządzaniu trufli sprawia, że możemy przygotować je po kolacji na drugi dzień. Czas potrzebny na wykonanie słodkości to ok. 10 minut. Przed przygotowywaniem deseru warto skompletować wszystkie potrzebne składniki, aby praca przebiegała sprawnie. 1 porcja, czyli 1 kulka zawiera 56 kalorii, 6 g. węglowodanów, 3 g. białka i 2 g. tłuszczu.