• Excersise strengthens the body

Przydatne informacje



KONTAKT




ZAPRZYJAŹNIONA STRONA



ep-baner1_321_161.png



Księga gości ( 380 )

Wpis dodał Maciej
Maciej
Szybki kontakt zamówiłem aromasin czekałem tylko 3 dni i już kartonik mam w ręce :P
24-01-2019
Wpis dodał Damian
Damian
Witam! zamówienie dotarło po 2 dniach. Po sprawdzeniu numerów serii na,stronie producenta wszyst ...
18-01-2019
Wpis dodał Piotr
Piotr
Na osi „zamówienie-dostawa” wszystko ok. Tadzik domięśniowo działa i aż tak mocno nie boli ...
17-01-2019

1. Składniki

Doskonałą alternatywą dla koktajli proteinowych jest pancake Rich Gaspari. Zapewnia on bardzo wiele substancji odżywczych i doskonale sprawdza się jako przekąska do wspomagania treningu mięśniowego. Jego składniki są dobrane w taki sposób, aby jak najlepiej wpływały na rozwój mięśni. Jeśli chcemy uniknąć nudnych lub długo używanych potrwa z proteinami, pancake doskonale urozmaici nasz jadłospis. Aby go przyrządzić, będziemy potrzebowali następujących składników: 1 szklankę płynnych białek jajek, 1/2 szklanki surowych płatków owsianych, 2 łyżki syropu klonowego bez cukru i 1 miarkę Gaspari Nutrition Myofusion Advanced Protein. Jeśli używamy innych protein lub suplementów, możemy ostatni składnik analogicznie wymienić na nie. Dobór smaku suplementu równie będzie miał małe znaczenie na ostateczny kształt pancake-ów.

2. Przygotowanie

Przygotowanie pancake-ów rozpoczynamy od połączenia białek jaj, płatków owsianych i suplementu w misce. Wyrabiamy składniki do momentu aż nie powstanie z nich jednolita masa. Następnym krokiem jest pokrycie patelni cienką warstwą oleju — najlepszy do tego będzie olej w spray-u. Zapobiega on nałożeniu zbyt dużej ilości tłuszczu. Patelnię rozgrzewamy na średnim ogniu. Gdy patelnia będzie odpowiednio gorąca, wlewamy 1/4 ciasta na patelnię. Gdy pancake zacznie się pić i będą pojawiały się bąbelki — wlewamy kolejną 1/4 na piętrzący się naleśnik. Po kilku minutach — jeśli spod się zarumieni, przewracamy naleśnik na drugą stronę i pieczemy odwrócony. Podawać naleśniki możemy z syropem klonowym lub innymi dodatkami wedle uznania.

3. Czas i trudność przygotowania

Czas, jaki musimy poświęcić na przygotowanie takich pancake-ów to ok. 10 minut. Na ten wynik składa się 5 minut pieczenia i 5 minut przygotowywania ciasta. Przed rozpoczęciem pracy powinniśmy zgromadzić wszystkie składniki, by nie szukać ich w trakcie mieszania ciasta. Znacznie usprawni to cały proces. Przygotowanie naleśników jest proste. Wymieszanie ciasta czy usmażenie pancake-ów nie wymaga dużych umiejętności, a same naleśniki nie przypalają się łatwo.