• Excersise strengthens the body

Przydatne informacje



KONTAKT




ZAPRZYJAŹNIONA STRONA



ep-baner1_321_161.png



Księga gości ( 353 )

Wpis dodał Michał
Michał
Wszystko sprawnie i super szybko. Dam znac za jakis czas jak dziala bo wyglada ok. Pozdrawiam
17-08-2018
Wpis dodał łukasz
łukasz
bardzo dobry kontakt mailowy, realizacja zamówień błyskawiczna polecam ;)
15-08-2018
Wpis dodał Patryk
Patryk
Witam napisałem na GG, mam pisać drogą mailową czy jeszcze poczekać? Pozdrawiam
13-08-2018

Proteinowe naleśniki z masłem migdałowym - smaczna dawka energii

Naleśniki wcale nie muszą być nudne, a odżywki białkowe można wykorzystać na wiele sposobów. Ten przepis jest na to świetnym przykładem. Są zdecydowanie lepsze niż ich mrożone odpowiedniki i mają wyrazisty smak. Będą smakować każdemu miłośnikowi śniadań na ciepło oraz tym, którzy dbają o dietę. Listę dodatków można modyfikować wedle własnych preferencji lub pory roku i dostępności świeżych owoców.

1. Składniki

Proteinowe naleśniki są świetną odmianą od tradycyjnych naleśników, a ich wykonanie wcale nie jest bardziej skomplikowane. Na liście składników znajduje się kilka pozycji, które nie powinny zaskoczyć żadnej osoby. Do wykonania tego przepisu potrzebne są:

  • 1 miarka odżywki białkowej o wybranym smaku (na przykład Optimum Nutrition Gold Standard 100% Whey)
  • 3 białka z jajek
  • 1/4 szklanki wody
  • 1 łyżka naturalnego masła migdałowego
  • 1 porcja wybranego słodzika (na przykład Splenda)
  • 2 łyżki syropu klonowego bez cukru


2. Przygotowanie

Odżywkę białkową, białka z jajek oraz wodę trzeba wymieszać w misce. Dobra konsystencja jest bardzo ważna. W razie potrzeby można dodać odrobinę więcej wody. Następnie masę należy przełożyć na rozgrzaną patelnię. Smażenie powinno trwać około 1 minuty na średnim ogniu. Po tym czasie naleśnik musi zostać przełożony na talerz. Na wierzchu kładziemy masło migdałowe. Całość polewamy syropem klonowym i posypujemy wybranym słodzikiem. Jeśli chcemy, to możemy dodać również świeże owoce, na przykład truskawki, maliny, banany lub borówki.


3. Czas i trudność przygotowania

Wykonanie naleśników według przedstawionego przepisu powinno zająć około 6 minut. Wymieszanie składników potrwa około 5 minut, a smażenie 1 minutę. Jest to proste i szybkie danie, z którym poradzi sobie w kuchni każda osoba. Proteinowe naleśniki są rewelacyjnym rozwiązaniem, gdy chcemy zrobić pyszne i pożywne śniadanie. Nie bez przyczyny ten przepis cieszy się tak dużą popularnością i wiele osób powraca do niego regularnie.