• Excersise strengthens the body

Przydatne informacje



KONTAKT




ZAPRZYJAŹNIONA STRONA



ep-baner1_321_161.png



Księga gości ( 353 )

Wpis dodał Michał
Michał
Wszystko sprawnie i super szybko. Dam znac za jakis czas jak dziala bo wyglada ok. Pozdrawiam
17-08-2018
Wpis dodał łukasz
łukasz
bardzo dobry kontakt mailowy, realizacja zamówień błyskawiczna polecam ;)
15-08-2018
Wpis dodał Patryk
Patryk
Witam napisałem na GG, mam pisać drogą mailową czy jeszcze poczekać? Pozdrawiam
13-08-2018

Wrap z kurczaka z hummusem jest idealnym pomysłem na szybki lunch. Z łatwością możesz go spakować do pojemnika śniadaniowego, wrzucić do torby i bez obaw zabrać ze sobą na siłownię, do pracy czy do szkoły, co jest jego dodatkowym atutem. Nie musisz ściśle trzymać się przepisu, zastępując pierś z kurczaka innym mięsem. Możesz także dodać do wrapa dowolne warzywa, które masz pod ręką lub które lubisz, chociażby w celu zwiększenia ilości błonnika i innych składników odżywczych. Jedna porcja przygotowana według przepisu dostarcza około 295 kalorii, 32 gramy węglowodanów, 29 gram białka i 6 gram tłuszczów. Kolejnym plusem tej przekąski jest niska cena - za składniki zapłacisz nieco powyżej dziesięć złotych. 

Czas i trudność przygotowania 

Przygotowanie takiego wrapa nie jest trudne, nie wymaga zaawansowanych umiejętności kulinarnych. Na dodatek zajmie ci ono jedynie około sześciu-siedmiu minut. Wrap nie wymaga również gotowania, gdyż przygotowujemy go z wcześniej przetworzonego mięsa. 

Składniki

  • 85 gram cienko pokrojonej szynki z piersi kurczaka
  • 2 łyżki stołowe hummusu
  • 1 średnie jabłko 
  • 1 łyżeczka kminu rzymskiego
  • 2 zewnętrzne liście sałaty rzymskiej

Przygotowanie 

  1. Liście sałaty umieść w naczyniu z zimną wodą na około pięć minut, żeby nadać im chrupkość. 
  2. W małej misce wymieszaj hummus z kminem. Dodaj pokrojone w kostkę jabłko i wymieszaj tak, aby składniki w miarę dobrze się połączyły. 
  3. Połóż liść sałaty na wzdłuż na czystej powierzchni tak, aby jego szerszy koniec skierowany był w twoją stronę. Rozłóż na nim trzy plastry szynki z piersi kurczaka, po czym rozsmaruj na nich połowę przygotowanej wcześniej mieszanki hummusu, kminu i jabłka, około pięć centymetrów od krawędzi liścia. 
  4. Zwiń liść w rulon w taki sam sposób jak burrito. Powtórz wszystkie wyżej wymienione czynności z drugim liściem i pozostałą mieszanką. 

Dwa tak przygotowane wrapy stanowią jedną porcję. Są zarówno pożywne, nietuczące jak i smaczne. Dostarczają wystarczającą ilość składników odżywczych i stanowią dobre uzupełnienie diety.