• Excersise strengthens the body

Przydatne informacje



KONTAKT




ZAPRZYJAŹNIONA STRONA



ep-baner1_321_161.png



Księga gości ( 353 )

Wpis dodał Michał
Michał
Wszystko sprawnie i super szybko. Dam znac za jakis czas jak dziala bo wyglada ok. Pozdrawiam
17-08-2018
Wpis dodał łukasz
łukasz
bardzo dobry kontakt mailowy, realizacja zamówień błyskawiczna polecam ;)
15-08-2018
Wpis dodał Patryk
Patryk
Witam napisałem na GG, mam pisać drogą mailową czy jeszcze poczekać? Pozdrawiam
13-08-2018

Lato w pełni. W tym roku owoce sezonowe obrodziły więc trzeba korzystać z dobrodziejstw natury. Dietetycy twierdzą, że  owoce sezonowe są bogate
w ważne dla naszego organizmu witaminy.  Jeżeli tak jak ja macie dość jedzenia codziennie na śniadanie owsianki  i poszukujecie czegoś nowego to dziś
z chęcią proponuję Wam białkowe placuszki z borówkami. Te małe ciemne owoce są wspaniałymi antyoksydantami i zawierają dużo błonnika pokarmowego. Oba te składniki pomagają w usuwaniu z organizmu szkodliwych produktów przemiany materii. Dodatkowo działają przeciwbakteryjnie. Poza tym  rewelacyjnie smakują. Placuszki, które Wam prezentuję  są  bardzo dobrą propozycją na szybkie i pożywne śniadanie dla wszystkich, którzy chcą zbudować masę mięśniową. 

Co będzie Wam potrzebne ?

Zanim przystąpicie do wykonania  tego dania powinniście  zaopatrzyć się  w :

  • jedną miarka białka o smaku waniliowym
  • 1/3 kubka płatków owsianych 
  • pół łyżki stołowej siemienia lnianego
  • dwie łyżki odtłuszczonego jogurtu greckiego 
  • 1/4 kubka nieposłodzonego mleka migdałowego 
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • pół kubka borówek
  • mikser
  • miskę
  • patelnie

Jak przyrządzić ?

Do miski  przekładamy białko, płatki owsiane, siemię lniane, jogurt grecki, mleko migdałowe, proszek do pieczenia . Wszystko przy użyciu miksera  dokładnie mieszamy.  Otrzymaną jednolitą  masę przelewamy na patelnie i do każdego wytworzonego  na patelni placuszka dodajemy kilka borówek.  Smażymy je
z każdej strony przez około 2-3 minuty.  Gdy placuszki są gotowe to przekładamy je na talerz i obsypujemy borówkami. 

Przygotowanie tego dania jest jak widać bardzo proste i nie powinno zająć Wam więcej niż 15 minut.  Potrawa ta to 332 kalorie, 37 g węglowodanów, 32 g białka i tylko 5 g tłuszczu. 

 

Placuszki wypróbowane zostały już przez prawie wszystkich moich znajomych i okazały się prawdziwym hitem. Przekonały się do nich nawet osoby, które na co dzień starają się unikać potraw smażonych.  Jestem przekonana, że Wam również zasmakują.

Życzę smacznego i powodzenia w budowaniu masy mięśniowej.